24 June, 2009

6 Jun 2009 - Majlis Perkahwinan Min & Anis (Kuala Kangsar)

Salam,

Berlansung sudah majlis perkahwinan abangku dengan kekasih pilihan hatinya..Anis Syazira.. bertunang pada bulan Disember 2008 dan menikah pada 23 mei 2009... Selamat Sudah....

Lega rasanya, mak aku pun dah tak susah hati lagi memikirkan segala persiapan...yang penting masa kenduri aku dah sponser bunga pahar dan air cendol, dijamu untuk tetamu yg datang... itu jer hadiah yang mampu aku beri untuk majlis perkahwinan abang aku tu...

x payah la cerita panjang lebar,jom kita saksikan serba sedikit foto2 kenangan manis perkahwinan mereka....


1. Pelamin impian mereka berdua

2. Katil pengantin, bunga diatas kepala katil tu aku yang hiaskan dengan bantuan adik perempuanku...

3. Ketibaan pengantin


4. Makan beradap dan berSuap-suapan...

5. Sedondon dan seiring sejalan

6. Kek Pengantin - Ihsan dari Kawan emakku

7. Bergambar 1 family.. terima kasih kepada semua yang turut membantu menjayakan majlis perkahwinan hazimin dan anis...